Wij zijn op zoek naar een:

Projectondersteuner

Wie ben jij?

Jij bent een energiek persoon met een goed ontwikkeld organisatietalent. Iemand die proactief is en snel kan schakelen tussen verschillende werkzaamheden. Je belangrijkste vaardigheden zijn het bewaken van overzicht en goed communiceren. Een echte doener!

Daarnaast:

  • Heb jij een HBO denkniveau;
  • Heb jij minimaal 3 jaar relevante werkervaring;
  • Houd jij je staande in een levendige werkomgeving en kan jij prioriteiten stellen;

Wij zoeken:

Als projectondersteuner ben jij de drijvende kracht voor onze contract- en omgevingsmanagers. Jij biedt hen de nodige ondersteuning bij de uitvoering van onze projecten. Jij levert een belangrijke bijdrage aan de projecten door te zorgen voor een gestroomlijnde administratieve en ondersteunende activiteiten in samenwerking met de contract- en omgevingsmanager, het opzetten van standaarden en het visualiseren van de interne processen.

De rol van projectmanagement ondersteuner is nieuw binnen onze groeiende organisatie. Samen met jouw collega PMO’er krijg je de vrijheid om deze nieuwe functie in te vullen. Jij brengt de behoeftes van de organisatie en projectmanagers in kaart om processen te doorgronden, op te zetten en te optimaliseren. Jij bent dus een echte bouwer, werkt gemakkelijk samen en weet van aanpakken.

Je belangrijkste taken zijn:

  • Je draagt bij aan de voorbereidingen en activiteiten voor het opleveren van documenten, je bewaakt deadlines en zorgt voor een check op volledigheid;
  • Je draagt zorg voor de consistentie en de kwaliteit van documenten. Uiteraard let je hier op eventuele taal- en spelfouten en onze huisstijl;
  • Je hebt een actieve rol in het up-to-date houden van de administratieve systemen;
  • Je beheert de agenda’s en plant op verzoek afspraken in.
  • Je hebt een actieve rol in de organisatie van in- en externe evenementen;
  • Je standaardiseert werkzaamheden en processen waar nodig en mogelijk;
  • Je visualiseert processen;
  • Je woont vergaderingen bij en notuleert deze.
  • Je bent bekend met MS-office (Visio, Teams en Excel) en CRM-systemen.

Wij bieden:

  • Een uitstekend salaris
  • Opleidingsmogelijkheden en doorgroeimogelijkheden;
  • Winstdeling;
  • Een MacBook en Iphone;
  • Toegang tot een coach voor je eigen persoonlijke ontwikkeling;
  • 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
  • Bijdragen aan maatschappelijk relevante projecten;
  • In overleg zijn er thuiswerkmogelijkheden zodat we zo flexibel mogelijk kunnen zijn;
  • Kans om mee te bouwen aan een snelgroeiend bedrijf;
  • Naast hard werken ook een gedreven team dat goed op elkaar ingespeeld is en veel leuke teamuitjes organiseert!

Wie zijn wij:

Rainbow Management is een adviesbureau voor contractmanagement, omgevingsmanagement en aanbestedingen. Wij brengen beweging in mensen, projecten en organisaties. Met die beweging ontstaat er balans. Het uitgangspunt is immers bepalend voor de vervolgstap. Dit proces begeleiden wij met plezier.

Wij staan voor kwalitatieve dienstverlening en producten, welke tot stand komen door onze persoonlijke en eigentijdse aanpak.
Wij hebben gewerkt voor zowel marktspelers als overheden. Wij begrijpen dat samenwerking in de keten slaagt als iedereen elkaars belangen kent en respecteert. Het contract is daarbij een middel, geen doel.

Ben je benieuwd naar je collega’s? Ontdek ze hier.

Interesse?

Heb je interesse? Stuur dan je CV naar Anne Glasbergen anne@rainbowmanagement.nl. Heb je vragen? Bel of app naar 06-34503258.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. 

Pieter Overtoom

Pieter Overtoom
Rainbow Management
Rijnzathe 7
3454 PV De Meern

pieter@rainbow­management.nl
+31(0)6 – 13 139 094

Neem contact op